Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 22400
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
21 Yanvar
Elan tarixi
25 Fevral
Bitmə tarixi
2227
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
Öhdəliklər:
- 196 Əlaqə Mərkəzinə müştərilər tərəfindən gələn sualları, tələbləri və şikayətləri sürətli və effektiv şəkildə cavablandırmaq.
- Bankın Əlaqə Mərkəzinə müraciət zamanı zəngdə müştərilərin yaşadığı problemləri anlamaq və həll etmək üçün səmimi üslubla çalışmaq.
- Müştərilərə bankın xidmətləri, məhsulları, kampaniyaları və digər məlumatları səmimi bir üslubda təqdim etmək.
- Müştərilərin zəng zamanı tələblərini, dəyişikliklərini və istəklərini dəqiqləşdirmək və aidiyyəti üzrə yönləndirmək.
- Bankın Əlaqə Mərkəzində mövcud olan məlumatları səmimi üslubda dəqiqləşdirmək və tələblər üzrə məlumat təqdim etmək.
- Müştərilərlə zəng zamanı Bankın xidmətlərindən, proseslərindən və funksiyalarından maksimum fayda almaq üçün təlimatlar və məsləhətlər vermək.
- Zəng zamanı Banka ünvanlanan xidmət ilə əlaqəli sualları və problemləri idarə etmək üçün uyğun sistemləri istifadə etmək və nəzarət etmək.
Tələblər:
- Kommunikasiya bacarığı: Sürətli, səmimi və başadüşülən üslubda yazılı və sözlü kommunikasiya bacarığına malik olmaq.
- Müştəri xidmətləri təcrübəsi: Bank və ya digər müştəri xidmətləri sahəsində təcrübəyə malik olmaq və müştərilərin suallarını və problemlərini effektiv şəkildə həll etmək bacarığı.
- Onlayn platformaların idarə edilməsi: Onlayn çat platformalarının idarə edilməsi və səmimi üslubla müştərilərə kömək etmək üçün texniki biliklərə malik olmaq.
- Öhdəliklərin effektiv icrası: Tələb olunan öhdəlikləri səmimi üslubda və sürətlə yerinə yetirə biləcək təcrübəyə malik olmaq.
- Müştərilərə məhsulların təqdim edilməsi: Bankın xidmət və məhsullarının müştərilərə səmimi bir üslubda təqdim edilməsi bacarığı.
- Dil bacarıqları: Azərbaycan, rus və ingilis dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək və müştərilərlə səmimi üslubda kommunikasiya qurmaq bacarığı.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
OXŞar vakansİYALAR
Daxili Nəzarət İdarəsinin Monitorinq şöbəsi
Xalq Bank
Ödəniş Kartları İdarəsinin Ödəniş Sistemləri ilə iş şöbəsi
Xalq Bank
“Gəncə” filialının Ekvayrinq xidməti üzrə regional təmsilçisi
Xalq Bank

Kreditlərin anderraytinqi şöbəsi/ Şöbə müdiri
Express Bank
Kredit İdarəsinin Aqro və Fond kreditlərinin təhlili şöbəsi
Xalq Bank

Məlumatların idarəedilməsi Departamenti – Məlumatların keyfiyyətinə nəzarətçi ( aparıcı mütəxəssis)
Bank Respublika ASC
Kiçik və orta biznes müştəriləri ilə iş şöbəsinin kiçik mütəxəssisi, mütəxəssisi - Bərdə
ABB
Korporativ Biznes Departamentində Korporativ Kreditlərin Rəsmiləşdirilməsi şöbəsinə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis
ABB

Methodology Leading Specialist
AccessBank

Əhmədli filialına mikro və aqro kreditlər üzrə kiçik mütəxəssis/ mütəxəssis
Bank Respublika ASC
Proqramlaşdırma İdarəsinin Biznes-analitika şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
"Quba" filialının Müştəri xidməti Şöbəsi (Kredit istiqamətində) şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
Kredit mütəxəssisi
Güvənli MMC
Biznesin İnkişafı İdarəsinin Pərakəndə bankçılıq şöbəsinin mütəxəssisi (Kredit analitikası üzrə)
Xalq Bank
Risklərin idarə edilməsi İdarəsinin Komplayens risklərinin idarə edilməsi şöbəsinin aparıcı / böyük mütəxəssisi
Xalq Bank
İnformasiya Texnologiyaları İdarəsinin İnformasiya sistemlərinə dəstək şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank
Elan № 22400
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
Əlaqə mərkəzi şöbəsinin Telefon Mərkəzi bölməsində kiçik mütəxəssis vakansiyaları
21 Yanvar
Elan tarixi
25 Fevral
Bitmə tarixi
2227
Baxılıb